Drodzy Studenci,
W piątek pojawiło się rozporządzenie Rektora w sprawie organizacji sesji letniej na naszej Uczelni.
Przedstawiamy w skrócie wynikające z niego postanowienia:
- I termin odbędzie się w czerwcu lub we wrześniu, w zależności od deklaracji Studenta. Termin wrześniowy przeznaczony jest dla osób, które z powodu sytuacji epidemiologicznej nie mogą przystąpić do sesji w czerwcu.
- Żeby przystąpić do pierwszego terminu sesji we wrześniu należy złożyć wniosek wraz z uzasadnieniem.
- Dla I i II rok studiów I stopnia sesja będzie zrealizowana zdalnie, niezależnie od trybu.
- Dla pozostałych studentów I stopnia i dla wszystkich studentów II stopnia sesja odbędzie się stacjonarnie
- Egzaminy dyplomowe odbędą się stacjonarnie.
- Od przyszłego semestru planuje się rozpoczęcie nauki stacjonarnej.
- W razie zmiany sytuacji epidemiologicznej decyzje mogą ulec zmianie.
Szczegółowe informacje znajdziecie w dokumencie wysłanym na wasze konta pocztowe w domenie uczelni. W razie pytań zachęcamy do kontaktu.
Jakub Partyka
Przewodniczący Samorządu Studenckiego PJATK