Przejdź do treści

mail: samorzad@pja.edu.pl

Strona główna » Aktualności » Organizacja sesji letniej

Organizacja sesji letniej

Drodzy Studenci,

W piątek pojawiło się rozporządzenie Rektora w sprawie organizacji sesji letniej na naszej Uczelni.
Przedstawiamy w skrócie wynikające z niego postanowienia:

  • I termin odbędzie się w czerwcu lub we wrześniu, w zależności od deklaracji Studenta. Termin wrześniowy przeznaczony jest dla osób, które z powodu sytuacji epidemiologicznej nie mogą przystąpić do sesji w czerwcu.
  • Żeby przystąpić do pierwszego terminu sesji we wrześniu należy złożyć wniosek wraz z uzasadnieniem.
  • Dla I i II rok studiów I stopnia sesja będzie zrealizowana zdalnie, niezależnie od trybu.
  • Dla pozostałych studentów I stopnia i dla wszystkich studentów II stopnia sesja odbędzie się stacjonarnie
  • Egzaminy dyplomowe odbędą się stacjonarnie.
  • Od przyszłego semestru planuje się rozpoczęcie nauki stacjonarnej.
  • W razie zmiany sytuacji epidemiologicznej decyzje mogą ulec zmianie.

Szczegółowe informacje znajdziecie w dokumencie wysłanym na wasze konta pocztowe w domenie uczelni. W razie pytań zachęcamy do kontaktu.

Jakub Partyka
Przewodniczący Samorządu Studenckiego PJATK